Αλλαγές – Επιστροφές – Ακυρώσεις
Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 6944857447 ή να μας στείλετε email στο [email protected] για να κάνουμε άμεσα την αντικατάσταση! Το προϊόν στην περίπτωση της αντικατάστασης θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή.
Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή εαν:
- Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
- Η συσκευασία των προϊόντων δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί.
- Το προϊόν δεν είναι λερωμένο ή αλλοιωμένο.
Επιστροφή λανθασμένου προϊόντος
Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδοθεί είναι λανθασμένο (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός Τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στο τηλέφωνο 6944857447 ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος με έξοδα που θα επιβαρύνουν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα MADFACTORY.GR και να συμφωνηθεί η παράδοση του σωστού προϊόντος που έχετε παραγγείλει (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής).
Επιστροφή άθικτου προϊόντος
Ο πελάτης έχει δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο. Η επιστροφή γίνεται με την επίδειξη της απόδειξης ή του τιμολογίου και με την προϋπόθεση το προϊόν να είναι σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία είτε με ταινία ασφαλείας και το ίδιο το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση.
- Σε περίπτωση αντικατάστασης, πρέπει να μας στείλετε φωτογραφίες των προϊόντων που θέλετε να επιστρέψετε στο [email protected]. Σημαντικό για να μπορεί να πραγματοποιηθεί η οποιαδήποτε αντικατάσταση είναι το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί (σε περιπτώσεις καλλυντικών) και να μην έχει βγει το καρτελάκι ή να μην έχει πλυθεί (για αλλαγές ρούχων). Στο ίδιο email μας ενημερώνετε με ποια προϊόντα (τίτλο + μέγεθος) θέλετε να γίνει η αντικατάσταση. Εφόσον είναι διαθέσιμα τα προϊόντα αυτά και δεσμευτούν για εσάς, σας ενημερώνουμε με email για να προχωρήσετε σε κατάθεση 4,50€ (κόστος μεταφορικών) στον καταθετικό λογαριασμό της εταιρείας μας, ώστε να κάνουμε την αλλαγή. Τη στιγμή που θα παραλάβετε το νέο δέμα, δίνετε στον διανομέα κούριερ τα προϊόντα επιστροφής. (Στο Voucher θα υπάρχει σχετική σημείωση για να παραλειφθεί προϊόν αντικατάστασης προς επιστροφή)
- Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν βρει κάτι άλλο που να ικανοποιεί τις ανάγκες του από τα προϊόντα της ιστοσελίδας μας και επιθυμεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να χρεωθεί και την πρώτη αποστολή, η οποία ήταν δωρεάν.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:
- Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
- Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε στείλτε άμεσα email στο [email protected] (με θέμα ”ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ + όνομα”) ή επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας στο 6944857447, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία και δεν έχει δοθεί σε κούριερ.